Пређи на главни садржај

Rezignirani post

Ako ste osoba 18+, ljuta na sistem i iz zvučnika vam u poslednje vreme piči samo Dubioza -  prava ste ciljana grupa mog beloved posta. Ako imate ispod 18 godina, birajte hoćete li živeti i dalje ne razmišljajući o egzistencijalim pitanjima ili ćete ipak pročitati i usuditi se na opštu (be)svest. Upozorenje je to da post NE sadrži aplauze i govori o tome da nekad život i nije super.

Kako je to kad vam se život okrene za 360 stepeni a da se zaravo ništa drastično nije promenilo? U tome i jeste problem, što se ništa ne menja. Samo se probudite jednog dana i shvatite da živite u kolotečini. I plus nemate para. Ali to nije vredno pomena.

Oduvek sam bila jedna od onih osoba koje smatraju da je ispod nivoa pričati o novcu. I nemojte misliti da ću to i sada da uradim - neću, nikad nije dovoljno vredan da se o njemu razgovara i polemiše. Nikad ga nema dovoljno i što bi o tome neprestano i neprestano tupili.

Stvar je u nečemu drugom. U poslu. U zaposlenosti. U potrošnji vremena na kvalitetan način. Razmišljam, ako to imate, onda i novac prosto sam dođe, ne treba on biti neki okidač. Ali šta ako sve ono što radite i volite da radite i pronalazite se u tome stoji na klimavim nogama? Sa strane što vas ne plaćaju ili jako malo plaćaju za to, vrlo postoji mogućnost da sve to odjednom nestane i da se samo jednog dana probudite i nemate apsolutno nikakvih obaveza tog dana. Možete satima da pijete kafu, da se družite sa svojim nezaposlenim prijateljima, da radite gomilu beznačajnih i besmislenih stvari poput branja višanja ili zalivanja trave, a da ste svesni da je to jedino što ćete uraditi toga dana. Jedina crta koja će biti povučena.

Nije strašno nemati para. Strašno je biti nezaposlen. Ili besposlen, nazovite kako želite.

Danas sam imala redovno javljanje birou. Drugo po redu i najverovatnije poslednje na koje ću otići. Ne volim kada stvari nemaju svrhu a da ih ja poklanjam vreme. I sad, daleko od toga da sam mišljenja da oni treba da mi nađu posao a ja da kuliram i visim po kafićima - ne, ali koja je poenta da ih uopšte posećujem ako znam da mi neće naći ništa a pritom da ni ne očekujem da mi nađu nešto? Apsurd!
I sve bi se dobro završilo tamo, progutala bih svoju građansku ili kakvu god dužnost da imam prema birou i verovatno bih došla tamo sledeći put da žena koja tamo nije radila nije htela da uzme moj papir profesionalne orjentacije koji sam zaboravila da predam pri prvom viđanju! To vam je onaj papir gde pišete za šta ste sve sposobni i kakve kvalifikacije imate. Logički posmatrano, to je nešto što će ljudima koji imaju stolice na točkićima da vrlo znači kada se pojavi određeno slobodno mesto za određene ljude. Jer, budimo iskreni, previše je glupo očekivati da pamte svakog ponaosob, a i nije im to u okviru posla i naravno radnog vremena! Svašta! Tako da na moje predavanje papira, žena mirno odgovori: "TO NIJE BITNO VIŠE" VIŠE?! A kada će postati bitno, ne razumem? Kome će postati bitno? Da li će, uopšte?
Pa sam joj, pristojno povišenim glasom (eufemizam za "drala sam se"), rekla da to nije u redu, da bar ako znamo da ne možemo da nađemo posao, ne mora ni država da nam staje na isti taj žulj i da je savršeno boli dupe za to. Bitno je da se ona namestila, a to što žulj boli, čiji god da je, nema veze.

Ne da ne daju nikakve šanse ili bar nade za nešto, pa da ti bar dođe lepo kad ih slušaš, makar i mislio:"Okle inspiracija za ovoliko jedenje govana?", nego prosto prihvataju "sudbu zlu" i pribegavaju najsigurnijoj i najbližoj istini rečenicu: NIJE BITNO!

Izletela sam rezignirano i rekla sama za sebe da više nikad neću tamo da ih dođem i ostavila ih da troše uzalud hemijske na ponovljena javljanja drugih uzornih građana. Vazduh što troše na štetu je same države. Ali ni toga nisu svesni. Opet apsurd, boy, oh boy.


To što sam se drala policijskom autu koji mi je u raskrsnici uleteo iako sam imala prvenstvo prolaza, to je sasvim druga priča.

I sve se zbiva pre 10.10 jednog četvrtka ujutru, jutro posle kiše i praznik Spasovdan. I u crkvi sam bila.

Završila bih po uzoru na starog dobrog Čehova: CVRKUT PTICA U VRTU.

Популарни постови са овог блога

Кад напрасно останеш сам у кући

На првом месту мораш да једеш. У фрижидеру остала само нека јаја и две мање тиквице. Тиквице не знаш како да спремиш да буду онако изрендисане и лепо упржене, па се одлучујеш за јаја. То умеш, а за тиквице ћеш пронаћи туторијал на нету. У међувремену наравно мораш до пијаце. На пијацу идеш рано изјутра. Јер ако спаваш до подне па идеш тек онда, кретен си и увалиће ти све по дуплој цени, јер тад остану само препродавци. Знам да не волиш да се цењкаш јер си млада, изучена особа која цени туђи рад, поготово што је пољопривреда у питању и неко је морао много да се исцима да му тај парадајз за који се ти цењкаш рецимо, дође од баште/пластеника до пијаце, а онда и до твоје коморе у фрижидеру у којој стоји поврће. Али цењкај се, не много, али прихвати игру. Јер да, и пијаца је у неку руку гејм оф тронс. Ни не гледај тај плави парадајз, јес' кул изгледа, као нешто што би јела да се одлучиш да живиш као оне цупи из женских часописа од 29 динара, излази средом, али појма немаш ни ч

Nebuloza ili svesni apsurd: Lisice

Kažu mi drugarice da previše gledam serije. Da se vežem. Da previše pričam, whatever. Ali postoji jedna serija o kojoj ja vrlo često volim da potegnem priču a one to tako ne vole. Pa da, već vam stoji u naslovu. Sećate se serije koja datira iz 2002. godine, vremena kada se još uvek osećao miris devedesetih, loša moda i bleda šminka sa obavezno uokvirenim usnama? Priča o četiri devojke koje su u potrazi za ljubavlju. Ili ono što liči na ljubav. Ili seks. Ili uopšte imanje seksa(Nada, koja je nevina u početku serije). Neki su seriju upoređivali sa lošom i bledom kopijom svima nam i previše poznate serije Seks i grad. Ja, lično, ne nalazim sličnosti, osim magičnog broja 4. I vrlo često upadnem u sledeći razgovor: kako meni, koja se bavim glumom, može da se svidi ova serija? Loša gluma kulminira, tekst i nije neki i NIŠTA SE NE DEŠAVA! Što se glume tiče, pa hm, jeste da se gleda, ali nije toliko ''Milica Milša'' katastrofalno. Rečenice koje izgovaraju likovi se na toliko n

Gilmore girls/Svako ima neku svoju Gilmor devojku

Sećate li se serije koja se kod nas prikazivala negde početkom dvehiljaditih pod imenom Gilmorove? Priča o samohranoj majci koja živi u malom gradu sa svojom ćerkom. Zašto sam rešila baš o ovoj seriji da napišem slovo? Prosto, jer i dan-danas volim da odgledam koju epizodu ove serije. Možda jer je danas gledam iz nekog zrelijeg ugla gledanja, možda zbog humora koji se lagano proteže ili možda zbog toga što volim tu gradsku ušuškanost gde su svi svima prijatelji i žive jednu svakodnevnicu ispričanu kroz likove koji dominiraju u seriji. Možda, ne znam zašto, ali definitivno mislim da je to serija kojoj treba posvetiti vreme za računarom, malo razmišljanja i šolju jake turske kafe. Serija se snimala i prikazivala od 2000 do 2007. godine. Sećam se da sam tad išla još u osnovnu školu i reprize sam gledala za vikend. Iako osnovna škola, jaka doza klot Nes kafe je bila ‚‚mastev" uz seriju. Kafa i ja smo se rano skapirale. Serija prati život Lorelaj i Rori, majke i ćerke,  u malom grad