Пређи на главни садржај

Evo skoro godinu dana

Skoro godinu dana nisam ni slovo napisala. Ovde. U sveskama, na papirima, na kafanskim salvetama jesam. Povukla sam par ozbiljnih poteza penkalom na nekim ozbiljnim papirima koji nikako ne smeju da budu umrljani. Niti da ih ja umrljam. Ni slučajno. Ni da jedam pokraj njih lubenicu, after ejt čokoladicu ili pijem mleko. Nema veze, nisam pisala ovde.

Što? Ne znam. Zapostavila sam blogić, zaboravila sam ovaj svet. Nekako mi je lepše da drndam staru pisaću mašinu koja se starno mnogo čuje nego ovde da mi isijavaju neka slova. I nekako sam zaboravila najvažnije: bitno je šta napišeš, a ne gde, čime i na čemu.

Poslednji put sam objavila jedan tekstić o tome kako je to kad naprasno ostaneš sam u kući. To je bilo prošle godine u avgustu. U jednom trenutku svi su otišli na more. I roditelji i prijatelji i sestra. Ostale smo baba i ja i moja mala ruskaya plava mačka. Ostala sam ne zato što mi se nije išlo, već zato što sam iz pozorišta dobila ultimatum: uloga ili letovanje. Moralo je odmah da se krene sa pripremom predstave. I ja povučem ulogu. Dupe bih sopstveno pojela da sam otišla na more, bila tamo desetak dana a onda dođem na premijeru predstave tamo negde oktobra  i gledam predstavu za koju mi je bila ponuđena naslovna uloga! Ej, naslovna! I povučem ulogu. Opet bih. Mada bi sad mnogo veće odricanje bilo jer mi se stvarno ide na more. Zuri mi se u plavo i suši mi se prirodno kosa, od vetra.

Jedan od poslednjih postova su i neke pesme. Jedna, možda dve. Imam ih otkucane na pisaćoj mašini više. Mislim šesnaest. I sve su o tebi. Nekom tamo tebi. Bezveze je bilo kačiti ih ovde. Nema baš smisla. Nebitno, ovo što je ovde, gledaj ako hoćeš. Ove na mašini verovatno nećeš nikada. Ili tamo nekad, u nekoj Barseloni ili tako negde, ako se budeš zadesio na istom mestu kao i ja, možda ih i ponesem, pa ti pokažem. Možda, ne znam.

I eto, sad sam se setila glupih pesama, i Barselone, i crnog piva, i zelenih morona, i krova, i svitanja, i Cosine, i belih i crvenih starki, i honde, i zatvaranja Vagona, i potpisivanja penkalom na ruci, i instagrama, i splava, i Zare, i Marca Peccia, i zastave, i prvenstva, i Jeux d'enfants, i vena, i vena i vena! I sad ne mogu da nastavim priču o tome zašto sam uopšte zanemarila blog. Pa baš ti hvala.

U principu ne znam ni da li neko ovo ješ čita. Vidim da kao imam neke čitaoce i štatijaznam, ali ne razumem se u statistike i u parametre i ne umem da merim posećenost sadržaja. Izbacim, pa šta bude. Baš mi je onako kul kad neko nešto prokomentariše. Tada imam utisak da se neko, pored toga što je zalutao, zapravo i zaustavio da vidi "O čemu li ovo žensko priča ovde?" I to je kul. Ja baš volim kad zalutam. Svašta imaš da pronađeš  kad negde zalutaš. Svako zalutavanje kapiram kao jedan veliki nestrašan tavan u kome možeš da nađeš prilično kul stvari, od vinil ploča, do udžbenika iz rimskog prava, preko starih benkica koje realno jesu malo kripi, ali kad ih uzmeš, to bre mekano, pa ti nekako slatko, pogotovo kad su od nekog koga znaš da je sad veliki, a nekad je bio bebac i stao u to malo, slatko, mekano što sad držiš u rukama. Imaš da nađeš i gluposti, naravno, tavani su prepuni svačega, ali fora je da čeprkaš. Ili ne mora tavan, može i vašar. Vašari su kul takođe.

Pa tako i ovaj moj blog, kao neki tavan ili taj vašar. Sve je tu, ponekad dođem da obrišem prašinu i vidim kako mogu da ga oplemenim. I ima svačega, baš malopre ga gledam. Od slika preko pesama, pričica, crtica i besmislenih, uz-kafu-naklapanja.

I bila sam u pravu. Svašta stane bre u ovu muštiklu.



P.S. Jelda da ste se pokajali što ste over and over skrolali na dole? Jbg, šta da radim, 1.45 je po ponoći, vrućina je i ne spava mi se. Vođena mišlju da čačkam po netu, otvorila sam blog. I otad kucam i ne mogu da stanem. Fakin mentalna dijareja. Jedno par puta sam htela da obeležim ceo tekst i da obrišem, ali rekoh greota. Godinu dana je to. Objavi, pa šta bude. Ionako, ko to još čita.



                               Ovo mi je sličica sa instagrama moje noge, kafe, modrice na nozi i pesme za tebe, neke od onih sa brojem. I realno, kako da ne voliš mašinu, kad vidiš kako je divna fotka kad je ona na njoj!



Популарни постови са овог блога

Кад напрасно останеш сам у кући

На првом месту мораш да једеш. У фрижидеру остала само нека јаја и две мање тиквице. Тиквице не знаш како да спремиш да буду онако изрендисане и лепо упржене, па се одлучујеш за јаја. То умеш, а за тиквице ћеш пронаћи туторијал на нету. У међувремену наравно мораш до пијаце. На пијацу идеш рано изјутра. Јер ако спаваш до подне па идеш тек онда, кретен си и увалиће ти све по дуплој цени, јер тад остану само препродавци. Знам да не волиш да се цењкаш јер си млада, изучена особа која цени туђи рад, поготово што је пољопривреда у питању и неко је морао много да се исцима да му тај парадајз за који се ти цењкаш рецимо, дође од баште/пластеника до пијаце, а онда и до твоје коморе у фрижидеру у којој стоји поврће. Али цењкај се, не много, али прихвати игру. Јер да, и пијаца је у неку руку гејм оф тронс. Ни не гледај тај плави парадајз, јес' кул изгледа, као нешто што би јела да се одлучиш да живиш као оне цупи из женских часописа од 29 динара, излази средом, али појма немаш ни ч

Nebuloza ili svesni apsurd: Lisice

Kažu mi drugarice da previše gledam serije. Da se vežem. Da previše pričam, whatever. Ali postoji jedna serija o kojoj ja vrlo često volim da potegnem priču a one to tako ne vole. Pa da, već vam stoji u naslovu. Sećate se serije koja datira iz 2002. godine, vremena kada se još uvek osećao miris devedesetih, loša moda i bleda šminka sa obavezno uokvirenim usnama? Priča o četiri devojke koje su u potrazi za ljubavlju. Ili ono što liči na ljubav. Ili seks. Ili uopšte imanje seksa(Nada, koja je nevina u početku serije). Neki su seriju upoređivali sa lošom i bledom kopijom svima nam i previše poznate serije Seks i grad. Ja, lično, ne nalazim sličnosti, osim magičnog broja 4. I vrlo često upadnem u sledeći razgovor: kako meni, koja se bavim glumom, može da se svidi ova serija? Loša gluma kulminira, tekst i nije neki i NIŠTA SE NE DEŠAVA! Što se glume tiče, pa hm, jeste da se gleda, ali nije toliko ''Milica Milša'' katastrofalno. Rečenice koje izgovaraju likovi se na toliko n

Gilmore girls/Svako ima neku svoju Gilmor devojku

Sećate li se serije koja se kod nas prikazivala negde početkom dvehiljaditih pod imenom Gilmorove? Priča o samohranoj majci koja živi u malom gradu sa svojom ćerkom. Zašto sam rešila baš o ovoj seriji da napišem slovo? Prosto, jer i dan-danas volim da odgledam koju epizodu ove serije. Možda jer je danas gledam iz nekog zrelijeg ugla gledanja, možda zbog humora koji se lagano proteže ili možda zbog toga što volim tu gradsku ušuškanost gde su svi svima prijatelji i žive jednu svakodnevnicu ispričanu kroz likove koji dominiraju u seriji. Možda, ne znam zašto, ali definitivno mislim da je to serija kojoj treba posvetiti vreme za računarom, malo razmišljanja i šolju jake turske kafe. Serija se snimala i prikazivala od 2000 do 2007. godine. Sećam se da sam tad išla još u osnovnu školu i reprize sam gledala za vikend. Iako osnovna škola, jaka doza klot Nes kafe je bila ‚‚mastev" uz seriju. Kafa i ja smo se rano skapirale. Serija prati život Lorelaj i Rori, majke i ćerke,  u malom grad